The Virtual Assistant for you!  
 
 

Algemene administratie

Iedereen herkent het wel. Dubbele afspraken, To do lijsten die niet afgewerkt worden en stapels offertes die nog uitgewerkt of afgehandeld moeten worden. Hoe fijn zou het zijn om dit soort praktische zaken uit te besteden aan een assistent. 

Als Virtual Assistant kan ik daarmee helpen. Doordat ik op afstand in mijn eigen kantoor werk hoeft er geen extra werkplek ingericht te worden. Een aantal voorbeelden voor een samenwerking met een virtual assistant zijn: 

- Geen extra werkplek inrichten,

- Werken via een online werkomgeving,

- Altijd bereikbaar en inzetbaar,

- Geen extra kosten voor een uitzendbureau.

Zaken die ik van u overneem zijn:

  • Agendabeheer,
  • Klantenbeheer,
  • Offerte beheer,
  • Telefoniste,
  • Uittypen van spraakmemo's,
  • E-mailbeheer,
  • Data entry,
  • Orderverwerking.


Staat er iets niet tussen wat u wel wilt uitbesteden? Vraag het en ik regel het!